Every motion calls your name!

Igår blev de Mfestivalen med klassens clowner! Mina hjärtan =) Sjukt underbart kul, hoppas bilder kommer därifrån ngn dag när Marcus orkat ladda upp dem hehe ;) Blev karusellet, cider/öl, älgkebab och massa skoj. Äntligen en kväll i min smak, behövde få släppa på massa tankar ju..
Stack hem vid 23 tiden igår för att orka upp vid 8 idag, det var ju match lördag & lagen var blandade.. riktigt kul att spela den matchen alltså || 751 || Äntligen börjar serie spelet igen och jag började så himla bra NÖJD GLAD POSITIV =D Bättre veckoavslut får man leta efter! Blev såklart ngn miss men är man på den bráa sidan av spelarna så hoppas jag på att inte spela i kockumshallen nästa helg, står hellre över hihi (a) Resten av denna lördag har bara vart slappigt, massa musik hela tiin bara :) Men de gillas.. Imorgon ska jag träffa min bästa Johanna <3 sticka till onoff för att köpa digitalkameran som jag vill ha hihih! + minneskort lär de nog få bli med =) sen drar vi ut o umgås ( bilder lär nog komma) hahahha... nej men godnatt kanske ;) ´Sov gott allihopa =D

Ska lägga ut några bilder jag tog innan (kom ihåg, jag hade tråkigt) (a)








 Älskar verkligen just denna bild! <3

Kommentarer
Postat av: Annis

haha, fuck you too! Luuuv yuuu vuuury muuuuch!

2010-08-29 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0