Så jävla cp svårt :( Fuck this!

Exakt den 2/8 2009 vart jag ledsen, skiträdd och visste inte alls var jag skulle ta vägen.. Kan vi säga att idag är presic lika dan ? ÅNGEST! Jag får för mycket uppmärksamhet på en gång och det fixxar inte jag, vill bara släppa allt och springa bort nu! Har inte skrivit på mer än en vecka men jag har la haft mina skäl.. Och om 30 minuter ska jag avvisa den killen som fått mig att fastna. I detta fallet lyssnar jag mer på andra än mig själv för jag vet hur jävla rätt ni har men allra hellst så skulle jag vilja gräva ner mig själv och vakna när han inte finns här längre. Jag ser bara gott men när inte andra gör de så gäller det till att välja sida och eftersom man inte alls är myndig än så blir de kanske fel sida nu? Äsch jag vet inte men nu blir att tänka ut mina väl valda ord på afro engelska.. Bye bye Jack :(  och nej jag hade inte hunnit såhär ändå.. det blir att börja om på nytt och vem vet kanske blir de den andra, Tiden avgör!

Veckan i övrigt har vart underbar, vart med vänner, familjen & kusinen :) så puss på den veckan hahha! men nu återstår det med allt annat, aja :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0