Just don't! <3

Du får mig att tänka till, ska jag säga ifrån eller finna mig i allt ? Du är sjukt orättvis, om du bara visste... <3 Skulle aldrig berättat sakerna om mig för dig, du hade inte behövt veta, vad spelar de för roll liksom. Du sårar mig med din kassa attityd men drar tillbaka mig lika snabbt i den osynliga linan. Behöver skratta igen och det ska jag göra imorgon! Imorgon är min dag och jag struntar fullständigt i din röst som hörs i bakhuvudet, Jag är jag! Men återigen kommer samma svar i mina tankar... vi får se <3 Usch nej nu vill jag gråta, mår sjukt illa och kräker snart på ngn! Hat vecka :O Jag förtjänar inte det där.. Godnatt nu alla

(Vill dock ha dig som min, blir sjukt ledsen av att bara få veta allt annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0