Don't fall recklessly, headlessly in love with me =)

Markus <3 000113! Detta kommer bli min nästa tatuering, älskar min bror över allt annat även om man har sina stunder ibland, men vem har inte de?
Haha jag känner mig så kass på att uppdatera men tiden räcker la inte till.. Världens snygging har man träffat med hihi söötboll (a) Usch och idag var det första riktiga långdryga skoldagen.. sista året så vad mer kan man förvänta sig. Projektarbete, praktik & en himla massa!
Förresten så är mina biljetter till Gävle bokade den 30 sep - 4 okt ;D Kommer bli massa mys med moster och Junior Masters (bowling). Längtar som bara den! Men nu borde man ta och hoppa i sängen, lite längre att sova imorgon men måste ändå upp tidigt för fixfix & övrigt =) Pendlingen kommer bli min död! :P 

By the way people.. igår var det 2 år sedan min älskade bästa vän, på den tiden dog.. lämnade mig helt ensam kvar. Nu har jag förändrats på många sätt och blivit starkare <3 Min kanin var de bästa som hänt mig! Love u still forever <3 rip!



Dagens mening!
Don't get mad when a girl cares to much,
worry when she starts to don't give a fuck!

 Puuuuuuus godnatt allihopa =D  Missa inte låter!! (nedanför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0