Bottoms up!

Känner bara för att skriva (TmS) idag alltså! Malmöfestivalen idag med bästa Johanna, blev inte sällskap av bea :( men hade underbart iallafall :) Blev slagge på nrj.. de flög på varandra alltså då menar jag FLÖG, verkligen! Festivalen  var väl okej hehe men det roligaste var nog i folkets park där jag & jojo åkte  virvelvinden typ 4 gånger xD ... karusell mannen flörtade med henne haha och sen bade vi i blomm - fontänen =D Love u my giiirl <3 Vakterna tyckte nog  vi vart knäppa men de strunter jag i för de borde snygge  veta sedan innan hahhaa =$ shh! :P  Sitter med min feber och självömkan i soffan och ska snart somna..  Blir en dusch imorgonbitti för nu måste mina ögon  verkligen  vila hahha :P
Förresten så tänker jag tillbaka på en del grejer som hände.. vet inte om jag ska SKRATTA =D.. eller gråta :P Nej jag behöver inte alls de! Är fortfarande glad, jag kommer inte brytas ner :) Men nu blir de sängen, NattiNatti alla <3 (=


  OVER AND OUT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0