Jag tycker visst om det (:

Ska börja tänka innan jag pratar eller liksom skriver.. Förresten, har ni sett att knast betyder liksom kvistar & kvist i Svenska Akademins Ordlista (: nu vet ni annars.. och ja jag ska nog vara mer aktsam med de ordet eftersom jag använder de så alldagligt precis som nörd eller 'störd' haha. Så får väl ta och börja med de orden igen istället ;) Låter väl snällare ^^ hehe!

 You left me standning like a statue

Och ja tävlingen man spelade imorse (igår) blev inte speciellt lyckad.. den var faktiskt jätte dålig och nöjd blev man verkligen inte, förstår verkligen nu varför man inte spelar i
 A-laget längre tillsammans med de roliga, äsch efter sommarn blir man SBC'are istället hihi :) Och ja, ser fram emot det som fan! känns välkommande i varje fall (:

Så eftersom det är ny tävling imorgon då jag spelar med den bästa Anders, alltså verkligen de gillas. Så borde man sova i tid kanske jämfört med tidigare ^^ Nästa mixer som kommer spelas lär vara med den bästaste Patrik. Nu sviker jag inte dig igen iallafall :$

 Strike bollen är självklart med

Förövrigt sitter jag och stör mig på en annan människa som jag tror verkligen avskyr mig, men vad har jag gjort henne liksom ^^ Nej så nu avskyr jag tillbaka hörru haha! Så ja nu svar på tal eller hur man kan säga, Jag tycker inte om dig :)

Ska lägga ut detta nu, och sen ska jag bara söka definitionen av ett annat ord.. See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0