Redogörelse in my mind (:

Alltså julen, nyår och allt är ju över nu, det enda som fattas är att alla grejer ska tas ned och återigen ner till källarn (:  Äntligen. Det räcker liksom att ha de högtiderna ett litet tag om året för all uppståndelse och mög gör en bara besviken. Som ja, det finns ju ingen tomte! De här idealet som alltid visas upp finns inte längre, inte här iallafall. Där alla alltid ska sitta samlade och äta stor middag och prata om gamla minnen. Sånt gjorde vi förr men inte nu, min familj är splittrad och släkten är liksom way för långt bort. Det har varit så länge och visst man klarar det för vänta.. jag har blivit van! Men visst å andra sidan hade det nog vart mysigt om alla bara suttit ned och tittat på det absolut tråkigaste 'Kalle Anka' :) Så för att få ut det jag ville säga så är det iallafall att 2010 fick mig att tänka till.. Allt är som vanligt men inget är som förr <3

Och nu härnäst, Nyårs!
Välkommen till 2011, vilket betyder nytt liv, nya möjligheter :D
Jag går snart ut skolan, har ett jobb, kan börja leva som 18 åring och bara börja om med grejer som inte lyckats förr. Så detta året är ett år där jag för de mesta kommer sätta mig själv i första hand. Det kommer inte finnas några vi utan det kommer vara jag i huvudsakligt syfte. Skulle börjat med det förra året och hellst innan men vad visste man då, nej det är nu man inser sanningen bakom en massa grejer. Så därför kommer nu 2011 att bli Förändringarnas år för mig! :D Liksom nej men vadå se framemot de hi hi. Ni kommer märka det, presic som folk i min vanliga omgivning. Äntligen säger jag bara.
Så mina nyårs löften består inte av måsten utan bara att delar av mina 'egentliga måsten' bör förändras.. till exempel mycket som handlar om mig, mycket inom bowlingen och en del mer grejer :) Ser iallafall framemot det.

Kanske även borde bli mer provocerande.. dock var det så förra året's men kul äre ju ;) Får la se.. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0