Confidence!


 I love you and that's the beginning of everything ♥

(Jobbade btw igår.. så blev ingen update eller så heller, men love the money)
Dagen har vart helt okej underbar, blev typ såhär..
Sjukhuset, skola, shopping, mat med pappa på Mc, Zumba & bowling! :) Hihiih
Skolan gick helt okej, åtgärdsmöte med mentorn eftersom man är ett litet lost case ibland, men redde ut allt nu, satt utv-samtals datum osv nu med, pratade med den bäste historie läraren och redde ut mina rester och såklart pressar han mig till ett mvg när han vet hur jag fungerar (alltså är jag grym när jag gör mina läxor ju) och vi redde ut kriterierna och förenklade orden lite :) så alltså super!
Zumban var så sjukt rolig!!! :D Reaggaton, salsa, konga (tror jag) och en till hiih :) Super roligt och älskar klassledarna på Sats, Underbart!



Och jaa just de.. käkade liksom sushi i fredags men blev så grymt sugen nu!!
Måste käka de nästa vecka! haha ;) Super gottit ju :D
Bara titta upplägget liksom..


Käkade faktiskt med pinnarna haha, men var tvungen att dela bitarna med bestick ju :3

Nu blir de en liten nattmacka med mamma, och nubakat bröd of course! :)
Hhiihih mumsigt <3 Imorgon är de praktik, 6.45 - 15.45 Så ja, efter de är'e bowlinghallen hela kvällen, min vanliga vardag haha :) Men de gillas, mina vänner, mitt liv :)<3

Men hur som have, Sov gott! Dröm söta små underbara drömmar :)
Puuuuss cutie'sar <3


What made her day was when he confessed to her that he
thought she looked cute that day.
It’s the simple things in life that make her smile.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0