Ingen rädsla :D

FUCKING ÄNTLIGEN! :D
Haha alltså vet inte alls vad som hände men ja.. återigen bowling xD Hur enkelt det än är så krävs det fan en hel del motgångar för att förstå hur jävla mycket man måste lägga ner i allt! Och ja, jag har väl börjat gilla profilen nere i hallen för nu vet jag hur jag ska spela. Jag var helt okej nöjd i helgen men med ett misstag men so what liksom ^^ Men nu ja fan! 851 på 4 serier.. vilket är ett nytt rekord även om de inte är gjort på match så då kan man stryka de förra på 808 (a) By the way så måste jag byta ut mina 3 andra klot, men frågan är om man tar ett då och då eller alla de 3 efter under/efter sommarn :) Hmm haha. Ska fan sitta och kolla klot nu alltså ;) Vill ha den.. Vill ha den.. Vill ha den haha ^^
så det kommer bli byta ut 3 av 6 och sen behålla Invasion, Perfect rival & spärrisen :D hihi

 Och.. snart ny klubb :)


Men okej iallafall om dagen då:
Jo har hela tiden trott att det vart onsdag, fattar inte varför så imorgon när vi fick börja 1 trodde jag att jag försovit mig när jag vakna vid 10 :/ haha! Fail xD Men annars så flöt allt på och gick snabbt som alltid :)
Längtar redan nu till bowlingen imorgon och till body combat träningen :D hiih!

Ska väl somna nu, puss på er :) <3




You know my name,
not my story <3

And I lived in your chessgame,
but you changed the rules
everyday <3

Always fight, until you can't anymore,
and then be fought for <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0