Mitt vackra liv! <3


If you're lucky enough to be different,
don't ever change

 (tatuering?)

Jag har faktiskt börjat om hellt och hållet, mitt nya år har hitills vart underbart! Tror inte ens jag har hunnit gråta än, möjligen lyckotårar och 'lastbilstårar' men inget annat hihi :)
Och liksom jag är något nu, har alltid vart men nu finns det en mening. Jag är 18 på heltid, jag är timanställd, jag är blodgivare, jag är studerande, jag är bowlare och framför allt just nu så är jag LYCKLIG! :D Detta har inte jag kunnat känna på länge men gud vad det ÄR underbart :) Livet bara faller på plats just nu.

Satt precis och tänkte på hur mycket jag lovar mig själv men aldrig håller så just nu nöjer jag mig med att försöka går bra, för att hålla ett löfte i ett år är näst in till omöjligt eller borde vara.
Så nu börjar V.2 och det innebär skola och allt som kommer till. Träningarna drar igång för fullt på både bowlingfronten och på S.a.t.s hihi, ska bli så fruktansvärt kul igen.

Mamma gör de vanliga nu.. "Emelie, stäng ner nu!" hehe :/
så ja vad gör man inte..
Får uppdatera lite om dagen imorgon (imorgon) kanske :)
We'll see <3 Pussar på er sötnosar!


Sen i sommras.. plötsligt händer de ;)  (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0