Puss!

 Jag hatar att det ligger is överallt, har inte halkat någon endaste gång under vår snö tid (förra året/detta) och ska inte göra det heller så därför önskar jag att allt bara kunde försvinna. Sim Salla Bim ^^

Idag vart de ärende på banken, skaffade internetbank och telefonbank :)
Första skoldagen på länge började kl: 13 haha.. onödigt som fan, Ångest!
Åkte hem och plockade undan lite i rummet för där kommer man knappt in
Stack på mitt första Yoga pass på Sats :D Riktigt nice i alla muskler och leder
Kom hem och började faktiskt plugga lite och hade rätt kul samtidigt :)

Så ja.. det var väl dagen i stort hehe så inget märkvärdigt men imorgon så blir det skola hela dagen & däremot så blev de nyss bestämt att jag ska köra fitness box imorgon med en annan bra Emelie haha! :)<3

Nu blir'e sängen, Sov gott people, Puss!

(Nu gäller det bara att jobba på flitigt med allt under ett års tid, sen har jag det jag längtat efter föralltid. Åh vill ha massa pengar nu nu nu :$ hihi! & jag vill ha mars nu för då kanske sötnosen kommer ner hiih, återstår och se hur allt sker *tinkle*)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0