Solen följer efter :)

Det är fucking morgon.. och ja nej jag orkar inte! Så himla morgontrött så det finnes inte! Har ju även 2 små fåglar här inne som ska föreställa husdjur?! ... Rappa i näbben är dem iallafall :/ haha usch! Lite söta kanske men hmm :) Nej nu blir de väl käka något och sen göra middag till hela familjen, dels så att jag kan ta med mig till jobb och sen för att mamma och bror ska slippa tillaga något senare :) Lite snällt sådär nästan överdrivet omtänksamt tycker jag (a)

Jag brukar bli grymt tjurig ibland.. tror jag kommit på varför nu liksom, kan vara lite hunger som dyker upp ;)
Så blir till att fixa massa nu och hitta mina nycklar till skolans & bowlinghallens skåp :$ för dem har jag lost liksom, de bara é så ;)

 Puss sålänge.. skriver senare ikväll igen en liten update om hur det var på 'jobb' :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0