Jag blir aldrig nöjd!

Allt har vart bra fram tills dess! Jag tror att allt skiter sig säkta men säkert nu, får hem min första ig varning någonsin nästa vecka i en kurs som jag egentligen älskar.. Och jag vill inte ens ut på praktik men borde vara mer taggad. Ännu en lärare som fått upp ögonen och nu ska man tillsammans med mentorn göra en åtgärdsplan i veckan. Är det inte sjukt att allt bara kan fallera.. ? För att inte tala om bowlingen :( Mår inte alls bra!
Skola, fritid, privat.. nej inget funkar just för stunden. Det bästa är vännerna men har inte dem 24/7 runt mig heller. Pressar mig själv alldeles för hårt för jag vill ju vara bättre än alla andra och medel är inte 'good enough' <3 Dessa dagarna har nog blivit lite för mkt, eller hela veckan. Och det värsta är att jag inte har någon kontroll kvar alls, fixar inte detta längre. Behöver ha samtal, måste ha något för jag behöver en ny attidtyd, helt & hållet :( Vad gör man när man inte kan vara nöjd, och vad är det ultimata ? Vad är de jag vill vara egentligen, jag vet inte :/  Så himla mycket känslor inom mig, vet inte hur jag ska få ut allt för jag tror jag klarar mig, till jag brister och det händer 'som nu'. 



Och ja.. jag var kär i honom, och kunde inte undvika det hur mycket jag än ville. Men nu är allt ändrat och kvar är bara bitarna av mig. Hoppas ni får mer bra tid med varandra, så ja Grattis! (trodde bara du skulle bry dig mer än vad du har visat, för du var sann en gång) <3

Jag har förlorat mot mitt egoistiska 'jag' och kom verkligen på en grej inatt medans tårarna rann nedför.. man kan inte köpa lycka, jag har försökt så länge :( fint gym, jacka, skor, kläder och solning.. det värmer eller hur men inatt hjälpte det fan inte! Allt är som vanligt, som det har vart ett tag men inget är som förr.



Och nej jag vet inte hur jag vill ha de men sluta tänker jag inte göra, inte
än..
"But it sure felt nice when he was holding my hand"

jag skulle vilja börja i annan skola, (ja om jag inte vore klar snart)
jag skulle vilja flytta
jag skulle vilja börja om på nytt
och jag skulle vilja vara nöjd,
Jag kan vara helt okej bra, till och med duktig vid ett par tillfällen men jag behöver vara det alltid annars är det inte lönt att bara vara. Om jag bara kunde bli nööjd <3 :(
Life's a bitch and you know nothing bout it ♥

Hur kan man ha så hög press på sig själv och hur kan man nå sina höga ambitioner utan.. Måste göra vad som är nödvändigt. Bättre att de skadar mig än andra




hate can be a positive emotion. when it forces you to be something better than yourself. you built me, constructed my desire and perfected my hatred. now i'm driven to be 10 times better than you think you are

You broke my heart, and you acted like it was somehow my fault. My misunderstanding. I was too in love with you to ever be mad at you. So I just punished myself


His blue eyes met mine and we didn't look away. For a moment caught in this awkward staring glance like thing and then he did the most amazing thing when he looked away... he smiled

Learn to let go of the things that hurt you cause if it's really meant for you, you shouldn't be hurting in the first place.


I guess I'm still holding on to something that I know will never happen, because somewhere deep down inside me, I have this little piece of hope that someday, it will.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0