En liten dedikation, Markus Lukas Samuel ♥♥

♥♥För mig finns det olika typer av kärlek finns och eftersom jag inte tror så mycket på den där själva grejen där man har pojkvän eller man så är den bästa just nu och säkert föralltid Syskonkärlek! Det är vissa tillfällen då man avskyr varandra mest över allt annat men för övrigt och alltid även under 'de' moment'sen så hade jag kunnat och skulle jag ha offrat allt för min bror. Så när man bror ber mig sova i hans säng vet jag att även jag kan ge han en trygghet, kommer alltid finnas till hands för honom efterson jag egentligen alltid Älskar honom :) Ibland syns de inte bara hehe, som hos de flesta men vi är rätt grymma på de mesta! <33
'Hejdå mamma, nu rymmer vi hemmifrån' hahaha omg.. :D

För att jag älskar dig! ♥





Nu blir'e natti natti..
tävling imorgon och jag kommer somna såå himla gott. Är grymt trött så japp, Loveu! :)


Kommentarer
Postat av: mamma ellerhage

Ni kommer alltid vara de bästa jag har, ska lova över allt, att alltid lägga en värmande arm över er och skydda er för allt som inte passain i vårt liv längre bara det bästa ska vi ha...Det är vi värda...

2011-01-06 @ 07:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0