Egolina.. ;)

  • Don't regret what's happened this year. Either remember
    those memories with a smile or a tear. Then get ready to fuck
    2011 with all confidence and no fear

    Så himla rätt! Aja.. jag som tänkte starta helt ny blogg för 2011 eftersom inget av de gamla skulle synas men antar att det sket sig! Lika bra egentlige.. :)
    Imorgon börjar jag jobba.. eller ska gå bredvid på en av avdelningarna nu i 2 dagar. Först nu måndagKväll & sen tisdagDag :) Med betalt.. som jag inte ens hunnit diskutera om än. Känns väl nervöst men grymt skönt, lite vuxen kan man väl kalla sig liksom hehe (a)

    Nu ska jag ha minispa för man känner sig så himla sliten.. så japp!

    Hårinpackning
    Ansiktsmask
    Peeling för kroppen och fötterna
    Filning
    Nagelfix
    .. och till sist, som toppen av allt
    Insmörjning med B.U.S ;)
    Åh I like <3 :)

     Höres senare darlings! ;) Mitt nya 2011 börjar redan ikväll alltså.. ni ska få veta en del mer senare hihiih ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0