Blodsockret svischa iväg ;)


Nu är det faktiskt bara dusch som står på schemat :) Super trött, och jaa mätt. Käkade nyss något så himla smaskens ;) Avocado och knäckebröd och faktiskt även lite makrill (a) Alltså helt ok ju. Hahah jag kommer ihåg jag som var så grymt nervös imorse och hela förmiddagen, men liksom helt i onödan. Kom dit och fick reda på att jag skulle vara på en annan avdelning (kände mig mer trygg där med) så det var en liten lättnad kanske.. hihi! Men nej allt flöt på bra och kul att träffa gamla ansikten igen :D Efterlängtat.
AberAber.. das was alles ja! :)
Guten nacht, och sov gott Babes (för de ska fan jag göra hahha) <3

Btw.. jag har inte alltså ätit 'godis' sen nyårsafton.. ska försöka hålla det ett år nu och sen skulle man bli 2000 kr rikare :) Inte så mkt men, man kan ju kanske behöva dem om ett år eller så hihi :D Så ska se om det kan hållas, man känner ju att sockret i stort fattas haha! Allt kan gå ;)




The reason I don't talk to you anymore is because I keep telling
myself that if you wanted to speak to me, you would

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0