En underbar vecka väntar! :)

Okej alltså update time eller ngt ^^
Matchen o så gick kasst, jag gjorde inget bra allt och kunde inte ens tillföra de minsta lilla men jag tog 7 -10 uppställningen hihi :D Dock förlorade vi med, båda matcherna i Hässle ju :(
Men kul hade vi ändå tycker jag! :) Aja, nya tag i Farmar laget får de bli för mig till nästa match då.

Nu idag har man åkt buss i 5,5 timmar för att komma upp till Kusinen och hennes lilla familj i Ödeshög :D
Loooove swebus alltså ;) haha!
Denna dagen håller på att avslutas och gud vad roligt man haft!! :D hiih <33

Imorgon blir de solning, prata med gymmet vid hörnet och sen kolla igenom frisörernas erbjudande! :D
Får se hur de blir med håret..
Och ja!! Beställt Iphone 4 med, för ca 2 dagar sen :) så får den om typ 1-3 veckor!
Tummen upp för allt de mesta! ;)





Natti och puss för nu, se hur länge man sover inatt hihih <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0