Emelie Vilde E..

Dream without fear, love without limits ♥

Hmm ja de är väl så :)
Hade de iallafall underbart kul både igår och idag, vaknade ju upp hos dansken och inte av alarmet utan att de ringde och ville ha mig in & jobba.. en bortbokad helg kan man ju få ha typ :) Så icke, blev ner till hallen istället såklart och lira matchen i C-laget där vi vann hihi och både partner und me vart på över 800 strecket hih :D Grymt!

Sen blev de att man satt kvar 'ett tag' och höll på :)
Pappa kom, körde mig hem och sen vidare till gymmet där det vart ett pass 'BodyCombat' ;) jätte riktigt nice! Men glömde fucking be dem att stämpla mitt kort!! Hoppas de kan göra de i efterhand imorgon, måste ju få belöningen liksom (a) Imorgon kör vi på Aerobic's under kvällen iallafall och sen är de ju möööörkt xD hehe...

Imorgon om ett par timmar blir de även praktik, 6.45 - 15.45 Såå ja, borde somna nu. Lär somna i soffan och blir väl enklast så, annars kommer man nog inte upp :$
Ska vakna 5!!!! packa fucking väskorna för att vara redo för vad dagen har att erbjuda en EMELIE ;) hiihi

Puss Natti! :) <3 Önska mig lycka till imorgon.. tandpetare till ögonen?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0