Weak as I am! :O

Nu är det såhär att jag sitter i skolan, slutade nyss en historie lektion som varade i 3 timmar.. same as always! aja men längtar fan bort nu för om exakt om 2 veckor, vid denna tidpunkten sitter jag på ett X2000 mot Sthlm! =D Ska ju till Gävle och tävla, ungdomstävling i bowling there ju :) Super nice och ska träffa min ena moster, älskade du! Puss <3 Längtar som fan nu

Nu blir de en liten lektion extra MatteB/naturkunskap fram till 5. Sen blir de bowling hela kvällen, super trevligt :) Puss hörs senare! Kolla förresten på idol senare.. Vakten som kommer vara med där har vart min dejt fram tills han DUMPADE mig :( aja, skryt skryt .. Puss hejdå alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0