Om vi sätter in lite musik & Färg

Lets go all the way tonight
No regrets, just love! ♥


Jag mår egentligen bra men vill inte sticka ut, håller mig gärna tystare än vanligt och känner att man börjar halka in på gamla vanor igen =/ Det är inte okej och det måste ske en ändring.. Föresten så lever jag mitt liv under konstant press nu & det värsta är att bara jag styr det!

Idag blir det bowlingträna de yngre.. sedan direkt efter till spinningklassen o ta ett 30 minuterspass och sen direkt efter där i stress till bowlinghallen igen för en timmes träning. Underbart att egentligen ha grejer att göra (det håller mig fokuserad). Imorse tog jag föresten bussen till skolan & Lund igen efter att ha blivit körd i en vecka (a) kändes verkligen deprimerande ju hahah :O Nu får de räcka med skriveri för annars kommer allt de där inte roliga ta över bloggen o updaten liksom o de vill vi ju inte ;) haha! Även jag lever inte ett allför perfekt liv även om jag har allt runt om mig.. Puss bye sålänge :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0