It's the knockout ;) <33

Allstå jag har vart på fest/släktkalas i lördags.. Väldigt roligt! :) Därför man var lite halvt bakis i söndags kanske.. Var även på CyklingPulse i lördags morse ;) Skit roligt..

Idag var de en ledig dag.. då träffade man min bästa habibi som finns, hälsade på en gammal lärare, och sen stack vi mot stan så att hon kunde sticka hem och jag drog mot Sats för Spinning o Core! :D Över roligt ju, även nu sett att de redan skett lite förändringar hihi :)  That's allright :D hihih snart är de Gävle resa med. Även bokat spel till en tävling i Tollarp idag ;) fast alltså då blir de en dubbel @ Tollarp/Staffanstorp den 25/9 =D Men nu ska jag somna och önska att jag pluggade lite extra idag.. aja kommer en dag imorgon med. Då måste jag få allt gjort (a) hihi nu blir de sängen! Puss natti alla :D

Nu sitter vi här alles und skrattar i soffan! hahah Mormor, hennes syster, mamma, jag och mammas vän :D Alltså Irish coffe och massa prat.. kan kvällen avslutas bättre! tanterna här skiner som solar.. undra hur salongsberusade dem är nu ^^ hahha!

Bye bye säger vi med denna bilden! =D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0