Inte hennes bus hi hi ;)

Men alltså de har hänt så himla mycket nu.. <3 Vet inte var jag ska börja men vart riktigt deprimerad nu sedan söndags, ringde mamma ngn gång o bara grät hihi :( usch.. nu e man iallafall 100 % singel! Dock lika bra för .. eller de behåller vi för oss själva hihi ;) men så Ledsen bara!


Hur som hellst så har annars veckan gått under kontroll, underbara träningar, underbara vänner och underbara dagar! =D Dock mycke tråkiga lektioner har de vart nu i 2 veckor men snart byter vi tema hihi och då kommer akutsjukvården in.. tänk till sommarn är jag färdig undersköterska och jobbar.. LÄNGTAR SOM FAN! Då börjar ju mitt liv <3

 Nu har de blitt massa flams trams prat känner jag så nu till ngt viktigt ;) vem spelade inte bra i tävlingen förra helgen.. Jo jag! Så vem ska spela med A laget på lördag.. Jo jag =D Wiie hihih.
Nu har jag druckit kaffe o har tillråga på de en sockerkick som heter duga.. men ska lägga mig under täcket o drömma bort nu, i vaket eller sovande tillstånd återstår att se ;)
Natti snyggisar :D Puuss & kram! <3

Ny bild här... klippt av mig håret ju.. minst 20 cm åkte och sen låg mitt hår på golvet buhu :( haha men sjukt nöjd :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT!!

2010-09-03 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0