Idag ger jag mig själv en klapp på axeln! :D

Har inte så mycket att berätta om idag faktiskt.. bara lite snabbt"
Vakna vid 06 och cykla sedan iväg in till stan för att sticka till värnhem o mitt kära SATS, sedan blev de buss till Lund & skolan :P Där blev de prövning & beställning av studentmössa & tryck-kläderna :D Shiet vad jag längtar nu nu nu ! <3 Sedan blev de tillbaka till malmö o cykla till bowlingen för att sitta där o träffa underbara vänner :D + såklart träna dårå ;) sen blev de vårdcentral ... sen middag och nu blir de bara detta inlägg sedan sängen! Fan vad jag vill rösta föresten :O men får vänta 4 år till, fuck December alltså! :P Nej nu blir de sängen innan jag blir irriterad på riktigt hahah, Lyssnar på massa låtar av Medina nu och totalt bara fastnar.. gillar den nya de gjorde om Evin, socialdemokraten i Sthlm! underbar hehe.. Men men natti nu & Sov gott :D <3 Pussar :-*

 
Hon kan bli Sveriges nästa stadsminister!! :D Ohyees, Släng er i väggen Alliansen! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0