I loved him first! <3

Idag bröt jag ihop, mitt under träningen! Fixade inte av spelet och allt runt omkring.. massa tankar i huvudet ju
 :( Fan nej så blev man kallad av den andra tränaren för att vara där istället.. slog ett slag, Strike! Har öppnat mig oerhört mycket för honom så kom han och kramade honom.. de var för jag litar på honom! Där började jag gråta och bästa Robin bara var helt medlidande <3 Idag var en sånn dag (kommer sånna ibland).
Nu orkar jag egentligen inte skriva mer än att jag förälskat mig i en låt från idol avsnittet som var igår, av Alice som Bagge hälsade på! :) Underbar!  Nu blir de sova, och här kommer låten. Puss natti


Kommentarer
Postat av: Viktorzahra

Great .Now i can say thank you!

2011-03-19 @ 19:34:38
URL: http://viktorzahra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0