I admit I fucked up =(

Alway trying, to keep it under control! 
I like the way it hurts! <3

Jag vill byta klubb, faktiskt.. Suck :(
Idag har dock vart en trött, flum och underbar dag. Vet inte var den sorliga Emelie tog vägen.. tror hon dog ngnstans och den Bästaste Emelie kom fram! Skrattat som faaan idah ;) Tror jag fortfarande lever på träningspassen i onsdags för det var så jävla kul =D så har bestämt mig.. Kommer bli CyklingPulse 55 minuter på Lördag vid halv 11 tror jag och sen kommer det att bli vanliga spinningklassen 45 minuter på Söndag morgon :) Och imorgonbitti blir det bara de vanliga Sats'iga' gymmet hahha =D Love it!

Nu kommer jag kunna somna gott efter att håret blivit tvättat och efter att man stängt ner facebook ^^ hehe Puss godnatt hörrni <33

Här är en bild på schemat som Sats Entre erbjuder! Man försöker väl att gå på minst 2 pass i veckan!
http://booking.sats.com/eclub2-client-web/WeekSchedule.do?refreshSubmit=true&scope1=all&selectedCenterIds=532&selectedActivityGroupKey=-1&selectedWeek=37%2C2010  Check it out liksom! Kanske ngt för er ;)

 Damn those legs guuuurl ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0