Hatar Potatis! ;)

Alltså min helg har vart underbar! Matchen med A-laget gick tillräckligt okej för att jag ska spela kvar nästa helg med (a) Ögonbrynen blev snygga och idag vakna jag bakis.. hmm kan man säga mer än Underbart! :D


Var med bästa vän igår och vi nörda 4 filmer.. dock innehöll dem cp humor men de behöver man hahha, blev några cider o lite annat :) sen somna man strax efter 01. Sen nu idag så blev de cykling, jägers och spel på hästar.. de vart ju Derby men vann i ngt av loppen men gick väl ändå back a little bit xD men kul var de, skämt & skratt o en massa med underbara personer hihih. Nu sitter man hemma och andas tungt =/ Är nämnligen SuperDuper förkyld :( Inte nice alls & prata normalt kan man inte heller, så himla fucking täppt! Hoppas de går över nu snabbt i veckan för mina träningar kan jag inte skippa 7 timmar helt åt helvete då ju, och kollade nyss... jo jag har feber :( Fuck!  hahahha vilken klago människa man är (börjar känna mig som den där andra) :P men nu ska jag lägga mig o hoppas på de bästa undernatten hihh :D
 PUUUUUUSS NATTI!! :D <3

 Fuck face! ;)
 Hahahha alltså okej, Nördigt! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0