I wish i could rewind! <3 :) Lovely!!

Hej how are you doing?! Dålig update jag vet.. men verkligen inte hunnit med livet alls hahah xD

Torsdag: Gick i skolan mellan 8.30 - 14.00 och hade en helt underbar slapp dag hihih.. blev hämtad av pappa & co för att sedan sticka mot Malmö C där mitt älskade X2000 väntade mot stockholm :D Det var äntligen Junior Masters helgen i Gävle, vilket i sin tur innebar byte i Sthlm. Blev tajt med tid och valde som vissa andra att gå av i Södertälje för att invänta Gävle tåget där iställe (a) Duktigt tänkt! Gick på de nya och satt och prata med en ur gullig konduktör i bistron ;) Mumma!
Lär bo hos min älskade moster, en av dem :)  Och guuud vad vi ska ha de underbart =D Love u! ♥
 

Fredag: Sov väl till lagom tid, rätt slut efter tågresan på 6 timmar från torsdagen.. var ju inte framme förrän 21.35 liksom så att japp. Men det blev en lugn dag, ute ngt med Delón (hunden) där, fikade, kolla data o lite så, sen blev de liksom middag och tillslut dags att åka in till Bowlinghallen, skulle ju tävla individuellt. Första starten som var bokad var kl 20.00 och den blev väl både lyckad & inte.. 1179 blev resultatet efter 6 serier med hcp, inte bra alls även om spelet kändes helt ok! Räckte iallafall inte till finalplats med de så tur man har en sista start bokad under lördagen med. Träffade min mosters mans bror under kvällen, riktigt trevligt! =) Blev massa skratt och en del gäspningar senare under natten för då skulle vi kolla film, men vem var de som kämpa med att hålla ögonen öppna, jo jag ?! haha så det blev ett snabbt godnatt och sen däcka man totalt xD
Men flipp okej ;P 

Lördag: God frukost, kaffe, tv, och ut med hunden, sen blev de fix och in mot 9an gallerian i stan för att handla på systemet med moster och skulle handla vinterskor :) Blev Björnborg från Scorett, stod mellan de och ett par uggs som även var as snygga!! Sen efter de stannade man kvar medans moster åkte hem, så jag gick ner till bowlinghallen för att träffa de roliga folket :)<3 Körde en runda men Glenn & Jenny, åkte vilse, lämnades av i stan igen haha så jag kunde ta bussen hem och hinna duscha och äta middag eller så innan den sista starten i kvalet för finalen. Skulle spela samma tid igen, 20.00 :) Var tvungen att spela jätte mycket bättre,  vilket man gjorde hihih! Gjorde 1254 och hamnade på 4de plats av de 10 som skulle gå vidare. Vilket innebar final under söndagen.

Skorna!

Söndag: Finalspel under hela dagen och kom så pass långt att man blev 2a i flickklassen :D Det är ju en underbar kul grej! Hahaha och jag som inte ens vart med i en av dessa tävlingarna innan (a) <3 Vann ett klot som kommer att bli nerskickat till malmö eftersom inte jag orkade bära med mig mera på tåget, Min morbrors ex kom ner till Gävle med min lilla bebis kusin! :D Så söta båda 2! Gud vilken bra helg jag hade alltså! :D :D I like <3
 Söta du! <3
 
Bilden blev lite fail, eller ja på mig hihih! Lilla sötnosen hade vaknat och hade bestämmt sig för att inte sova mer under kvällen där innan flaskan, så de blev att ta upp den lille saken som grina i vagnen hihih ;D Adorable! :D <33
          Tack för allt denna helgen, Älskar verkligen familj, släkt, vänner och bowlingen hahah! :D :D

Kommentarer
Postat av: Moster K

URSÄKTA: Lär bo hos min älskade moster (LÄR????), en av dem ( Och VEM FAN HAR DU MER SOM ÄR ÄLSKADE MER ÄN MIG????) :) Och guuud vad vi ska ha de underbart =D Love u! ♥



HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2010-10-05 @ 22:40:59
URL: http://kathg.blogg.se/
Postat av: emms

jaa.. lär = kommer! ? :)

ingen är mer älskad än dig, absolut ingen alls! <3

2010-10-06 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0