Resultatet :D & Natti! <33

Wiiiiiiiiiiie! Jag handlade ju och hittade exakt det jag ville hitta hihih :D Så japp, vet inte riktigt vad jag borde skriva nu.. Kollar på Hollywood fruar och zappar lite mellan miss secret agent :) Rätt kul, kollar dessutom facebook och ja skriver nu blogg så vad kan bli bättre. Ska snart lägga mig för sömnen behövs (a) Bilder på grejerna kommer upp, eller ja på de få som blev hehe :D


Pieces boxer såklart :D


Var tvungen att köpa en ny pudersvamp och såklart en ansiktsmask ;)


Linnet/tunikan/klänningen hahaha! Från Gina :D Grymt söööt <3


Tihiih :) Nu blir de snart sängen.. mamma tjatar men de
kan hon glömma ju! Hihihi Puuuss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0