It's the truth <33

Hennes kärlek är min lycka! hihih ^^ Gillar att prata om det <33
Tänkte just här på ngn special ;) muhahah! Ringa o skrika i telefonen?! hihi ;)

Iallafall har jag handlat födelsedagspresent med en stucken granne idag! Sen umgicks vi hela dagen, så de blev taboo, mobilia och sen hem för att vara där uppe hela dan :D I like! Kladdkaka bakades eller ja, de e ju lätt men de gjordes GÖTT ^^ Sen blev de att gå loss inför gammal junior svensk musik haha! Från 2002 xD så himla soft. 
Blev massa bilder o mycket innan min kamera dog :/ batteriet bara :P 
Så sedan fortsatte vi filma med deras riktiga kamera och den skivan är gömd nu, den får vi kolla upp senare om ett år eller två hihiih <33 Älskar dig, som min syster!

Imorgon blir de Högskoleprovet.. jag är ju faktiskt rätt smart, men tyck vad ni vill hihih (a) 
Och.. det lär ju ta hela dagen, så efter åt blir man hämtad för att åka hem o fixa sig för Den bästa Therese som idag faktiskt fyllde 18, alltså fest imorgon! Ska bli så himla kul att bara tänka på annat än stressen :) Så verkligen, ett Stort Grattis <33

 Här kommer bilder med Jasmina aka min bästa granne & allt ever: 
 Älskar dig föralltid!



Stackars lilla Geisha som bara hänger med, men ja divor ;D <33


Måste såklart flippa, så varsigod: Ett ego troll :D haha 

Godnatt alla hhiihih, love u! :D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0