I'm leaving..

Natten som gick var hemskt, låg och grät av smärta i ca en timme och ropa på mamma i hopp om att allt skulle försvinna :( Somnade tillslut och vaknade igen vid 7.. Kinderna var fortfarande blöta och håret var lite trassligt! Somnade om igen och sov till 11, därefter har jag hunnit gråta, väcka mamma ett x antal gånger´så alltså japp = Inte vart i skolan idag heller. Skönt samtidigt som man missat mycket, lärarna kan gå och kasta sig någonstans för så sur är jag på de idag med!
Nu ska jag vänta på remissen från läkaren och sen blir de att sticka till KK akut eller den vanliga akuten. Hungrig är jag med men kan inte äta mer :( Får inte träna heller och det isig ger en ångest med. Åh vad deppigt allt ska vara.. Förlåt för detta inlägg men nu ska jag inte klaga mer.
Har underbara vänner som finns där för en <33 Älskar er! =)
Nu ska jag byta om sen dra, puss på er.

Här får komma en glad eller lite halvt rolig låt iallafall: Muhahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0