. Under så lång tid kämpa jag så hårt så att min kärlek faktiskt dog <3 Tänk om någonting kunde va... i närheten av bra!

Emelie heter jag och älskar att springa! ;o
 Hahha tänk att börja så ;) ... jo men så var de faktiskt, joggade med hunden nu ikväll igen en 40 minuters runda. Det känns som om man flyger fram när man väl fått in takten och då springer jag även från mina problem.. under den tiden iallafall hihih :(
Sover hos pappa inatt och imorgon natt ju..  Skönt att komma bort lite från den andra världen.. :P hmm haha! <33 Aja.. Imorgon blir de träning under kvällen, och skola mellan 8.30 - 16.00 (det e lite sjukt hur länge man får hållas där)  Kollat på Grey's anatomi nyss och Gooooosh i lööve it ;) hihi nu blir de nyheter men de orkar inte jag så drar mig vidare till sängen hiih.. Godnatt sov gott på er sötnosar! :) <33 Pussen!





Heeeeeeeeeeeeeett ;) hahah  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0