U Rock! =D

Det tar kål på mig långsamt men säkert, skolan! Usch =/ Har verkligen bestämt mig nu till nästa vecka.. Ska clowna mig mindre och faktiskt fixa allt i tid med :)  Denna veckan har känts för jävlig och jag som vill prata med min mentor imorgon men hon lär inte vara där :( aja detta får man fixa xD

Hmm... hahah just de ja: Nyss haft en sjuk kväll med min granne! Vi vaxade oss (säger inte var) hahha och käkade glass till Grey's anatomi! ! DET ÄR SÅ SJUKT BRA <33 Hahah jag blir så käär i Mark Sloan & Alex Karev & alla andra snyggisar! haha helt sick (a) Men by the way.. vi tog så fina bilder :D :D Hel cp de med, verkligen :) Hhihi Love u! <3 My sis, my everything :)

Bilder får komma upp imorgon eftersom inte de ville fungera nu ju :( haha men Godnatt alla sålänge! :D <33

Ps.. skulle du ens veta att jag existerar och om du läser detta och känner dig träffad.. så gör ngt åt det, Snälla! Jag saknar dig :( faktiskt...  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0