The time has come and you are never gonna make it ;)

Ska man skratta eller gråta men jag tycker att du är patetisk! :D Såå now i said it ;) Och.. imorgon kommer de bli tjaffs får då lär jag bryta :) Äntligen, ber om ursäkt i förväg hihih! =$ 
 Just de.. var ute innan mellan 7-8 och joggade med hunden, han blev så slut och har sämre kondis än vad jag har.. så de lär väl bli att springa längre med honom varannan dag, så lyckat :D<33 Imorgon blir de 90 minuters gym @ S.a.t.s ( såå himla nice)
Aja.. nu ska jag har jag nyss sett Desperate Housewifes och nu blir de Cougar Town med en snabb dusch i pausen :) Skönt och sedan sängen direkt. Rätt trött :( Sover allmänt dåligt och tror att jag fått magkatarr till början av magsår :( Aj aj.. attans bananer xD hehe

Godnatt för idag iallafall, puss på er ;)
 
Älskade Molle Bolle <33 =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0