SKÄGG!! SKÄGG SKÄGG SKÄGG! :D

Ja nej men vad säger man, SKÄGG!! ;D hahha fan alltså :)
OMG, alltså kom hem vid 7 och blev avsläppt vid bussen ju och vem står inte där?! Jo 2 ridande poliser som senare möts upp av en P-bil, alltså vafan liksom :S men var väl SKÄGG att se :) Coolt! verkade dock inte som ngt hade hännt, bara lite spaning :P

ska jag vara duktig imorgon och tänka polis.. eller bara tänka smart och sova längre! hmm.. nej jag måste träna :D Får ta bussen härifrån vid lite innan 06 tror jag :P Blä för de.. ska iallafall försöka komma upp vid den tiden hahha! :D <3 Tror inte jag lyckad men att försöka går ju ;)
Aja, ska somna nu, eller duscha håret först.. äee orkar inte de heller nu, kommer bli imorgon :D  Natti på er nu iallafall Hihi! <333 =D


Kommentarer
Postat av: Jacobrebecka

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 21:49:15
URL: http://jacobrebecka.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0