New York <3

Vet inte vad jag ska skriva, inte uppdaterat på ett tag men haft rätt mycket att göra, eller inte men orkar bara inte. Tränat nonstop tror jag och vart från datorn rätt mkt med. Solade igår hiih, super mysigt med värme! =)
Idag var de massage dags, var hos en super duktig kille som rekomenderades av ena tränarn från bowlingen. Olika höfter, snett bäcken & ledproblem. Allt ska lösas och ryggen/nacke/axlar ska bli bättre nu! Fan vilken smärta det var bara, nära till tårar men vad som bara man blir frisk. Läkarbesök ska bokas i veckan nu med, Äntligen!  
Nu om 15 minuter så ska jag dra ner mot bussen för att bli hämtad av pappa, han ska köra mig till S.a.t.s där det idag är dags för kombinerad spinning & core :D Super taggad för det är ju bara så grymt rolig.. har 2 sol polletter i plånboken med, så ska tigga 20 eller 50 kronor av pappa för jag lär inte kunna ta ut hundra från kontot, det skriker just nu TOMT och innehåller väl 87 ;) så där ser ni.. man kan vara fattig men ändå vara så bäst ;) <3 Man kanske ska tacka föräldrarna för att dem inte är lika fattiga heheh!
Hörs senare, Puss ♥

Och fast vi båda vill

Mer än någonting annat
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Vi har blivit som dom
Som aldrig får bli
Som sitter tyst på nått café, ingen får ju se att han är gift och hon är fri

När jag går därifrån
Och du håller kvar
Så vet vi båda att det är såhär man mår när man hemligheter har

♥♥


Gammal bild men so what liksom ;) Everything has changed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0