Natti =D

Efter spinningen & core passen så var mina muskler helt slut, kan bero på smärtan från massagen! Skulle nog hoppat över passen idag, har iallafall överlevt och sitter nu hemma och ska just nu bara rikta in min på sängen, det blir helt underbart att säga godnatt inatt hihi, så slut i mitt huvud.. Ska nog ta 2 panodil med :) By the way liksom ... Solade i 13 minuter innan träningen och visst ger det resultat, vill man ha färg så lär det kosta och ja vid Värnhem är det väl bäst! :D  Jag har gått ner!! Det måste ju firas med en liten mening. Musklerna väger mer än fettet så de går ju 'sakta' NOT och 'inte' säkert! :D hahha i like.. ;) 
Visste ni att:
 Starving is an example of exellent will power !  Hejja Kesella ^^
Sug på den! <33 Nu ska jag somna oavsett och bryr min inte om åsikter utifrån (eller jo, men inte mycket) hahha Puss haij! :D

Visste ni att jag har tänkt om .. från läkare - barnmorska - flygvärdinna - ambulanssjuksköterska och nu.. vart inne lite på det innan men ja fan! POLIS :D
Det har jag siktet inställt på nu och allt jag gör nu gör jag för att hjälpa mig vid senare tillfälle..  De fysiska testarna ska fan jag klara, nog de man tänker på mest. men men.. har tid på mig! 20 år och sen hoppas man att man lämnar Skåne :D :D Wiiiiiiiiiiiiiie! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0