Jag ska göra kaos haha!

Känner just nu hur de slår till i ryggen, hjärtat har nog hoppat fel haha =/ ...
Har vart igång hela dagen, kom till skolan 30 min sent.. Woops, haha men orkade verkligen inte stressa imorse så det fick ta den tid de tog :) Hade iallafall en sjukt tråkig/jobbig förmiddag där med massa pladder o skit hela tiden! & Eftermiddagen var bara så sjukt tramsig hihih (a) <3
Det har vart massa bowling såklart och första träningen var nog lite roligare än den andra för då kom smärtan från lederna tillbaka igen :( Inte okej alls!  Nu har man hunnit vara hemma en timme, ska in o somna nu för imorgonbitti vid halv 7 tänkte jag träna :) På gymmet då såklart, så de blir tidig buss o massa sånt. Skulle ju gjort de imorse med men vem fan orkade det. Sov inte så många timmar då heller så jag ska ta igen en eller två nu inatt ;)

Godnatt & Puss på er iallafall <33 Höres imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0