Det som inte dödar dig, gör dig starkare! <33

Lite frågor.. Alltid kul! <3

 Ditt äldsta hångel? - 8 år äldre än mig

Yngsta hångel? - ett år äldre än mig
Vad tycker du om kärlek? - Underbart
När kramade du någon sist? - idag, Emma <3
Har du svårt för att bli kär? - Ganska, rätt så.. men när jag väl blir de så är jag fast!
När pussa du någon sist? - Hmm, ett tag sen, förutom mamma :)
När kysste/hånglade du med någon sist? - typ i september kanske..
Ångrar du det? - Absolut inte
Är du singel? - Ohyees
När fick du senast en komplimang? - en stund sen (a)
Har du hånglat med någon av samma kön? - Hahaha har man väl ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Nope
Hånglat med nån riktigt ful: Nä
Hånglat med fler än 50 pers: Nej tack
Hånglat med fler än 2 pers på samma dag: Aldrig
Gjort något riktigt dumt? - Jaa de har man väl =$
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja
Varit nykter på nyårsafton? - Inte på senare år
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt olagligt? - Lite kanske
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - nej  
Slagit ner någon? - alltid (a) nej jag e sneeeeeeeell
Skämts över dina föräldrar? - Har väl hänt då & då
Skämts över dig själv? - Aldrig!
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, men säger de bara till dem jag verkligen menar de!
Bråkat med din Pojk/flickvän? - Inte direkt, aldrig hänt på så vis
Tar du droger? - Nej herregud

Röker du? - Nej
Vilka kläder sover du i - Stora tshirtar is the shit (a)
Vad hatar du verkligen? - Jag HATAR personer som tror dem är något dem inte är. äcklas av dem! 
Varit kär? - Det har visst funnits tider :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Sånt finns ju hela tiden.
Är du ensam nu? - Ja.. beror dock på hur man ser de.
Vill du förlova/gifta dig? - Varför slösa pengar på ngt fint när de ändå till 80 % inte alls håller.. men antar att de är väl alla flickors dröm
Vill du ha barn? - 3 små busfrön :)

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? - Senast idag, pappa i bilen! 
Fick dig att gråta? - Allt runt omkring 
Du gick på bio med?  - Lillebror <3
Skällde på dig? - Pappa eller mamma...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej 
Sjungit? - Hela tiden
Saknat någon? - Mmm

JAG HAR:

Digitalkamera? -  Ja en lila!! :D
Systemkamera? - Nope
Telefon på rummet? - Hahah eh nej
Egen dator? - ja
Husdjur? - 2 fåglar från helvetet och vovven hos pappa :D
Bra kompisar? - Dem bästa <3
Tar du receptbelagda mediciner? - Ja från och med idag..

Men men, nog om allt! :D nu blir de fortsatt prat på faceb.. och sen sängen kanske, vet inte om de blir skola imorgon eller inte. Orkar verkligen inte alls just nu och mår så illa :(
Höres imorgon! Natti <33 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0