lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off ♥

Alltså egentligen så är allt bara så himla trashigt! Haft fullt upp i flera dagar nu utan att jag egentligen inte kommer ihåg vad jag gjort.. har väl bara tränat & tränat & tro de eller ej.. men latat mig! Skola imorgon, sista dagen innan helgen och jag vill faktiskt inte gå dit :( Mår faktiskt jätte dåligt vare sig de syns eller ej. Snart går jag in i väggen för jag orkar inte så mycket längre till.. måste hitta på ett sätt att ändra vanor

(Förstår ni nu varför jag inte bloggat på länge, bara massa klagande de senaste dagarna & alltid typ)

Jag har iallafall ngt kul att se framemot, blir 18 om exakt en vecka. Alltså den 2/12!! :D Remember that liksom ;) Sen blir de fest för det den 18/12 hihih, Ohyeah! =D

Bowlingen denna vecka har fan kännt så jädra bra! Idag blev jag tårfylld av glädje under den första träningen, sen nu den andra timmen blev även de så himla lyckat. Fan vad du är bra Emelie!! <3

Längtar bara så tills om ca 2 år mer eller mindre hehe.. Då blir de lite changes hoppas jag!
Vissa vet, andra inte.

Jobba ute i Oxie, på de underbara boendet..
Operationen.. ?
Söka till Polishögskolan i Växjö..
Flytta
Ta tag i mitt liv och vara den jag vill
(är de nu med men allt ska bli bättre)
Högre rankad inom bowlingen
Fortsätta vara träningsnarkom på S.a.t.s hihihi :)

Vill man så kan man <3

Aja nu har de blitt ett helt okej inlägg, vilket de inte blivit på länge :( Sorry för de igen alltså men nu ska jag platta håret sen somna tror jag... Får se hur de blir med skolan imorgon & hur jag sover inatt,
Puss natti everybody <3 :)
♥  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0