And easier it gets haha.. :)


Alltså hela denna dagen har man umgåtts med A laget, alltså bowlarna hihi! Grymt roligt = så himla mycket skratt! Vi förlora i Ängelholm men vann i Halmstad.. Wiiiiiiiiiie :D hihih
! Riktigt jämt och spännande mestadels alltid faktiskt, lite för spännande haha och snacka om lökigt emellanåt! xD Gick ut med de andra när de hade liten rökpaus och skulle smaka på kaffet från ordförande.. jo tjena, smart! Drack kanske upp halva och sen hämta jag påfyllning för någon annan och fick de hihih :) :)
 Var ínte hemma förrän 20 över 7 typ, sen efter de stack vi/vissa ut o käka i stan. Riktigt roligt, även min söta Emma <33 hihi så fjantiga man kan vara ibland (A) haha och jag pratade även med vakten som annars vanligtvis jobbar på mellowyellow hihi, så dit ska jag om ngn vecka :) Heta människa hihi.. kanske lite för gammal, eller ? ^^ Tror folk känner mig rätt ;)
Vi käkade ochsånt på Happy, en bit från Hansa kompaniet :) Blev black & white rätt, typ ko och griskött? haha, men gott var de.
Och ja jag erkänner, min blåsa har väl blivit mindre på sistonde =/ haha tror jag sprang o kissa 3 gånger på 2 timmar, haha inte för att ni kanske vill veta men anyway ;)
Rätt roligt ju, agerade även hjälp åt den äldre i sällskapet haha..
Sen dessutom Grrauw på ngt annat, hmm undrar vad va :D


Grr på bilden alltså ;)

Tänker hela tiden på vad du skriver, kul att vi kan prata rätt ut nu eller liksom så, haha fast det är rätt kul med gåtor egentligen, om man kan tolka dem right! inte så himla oskyldigt men vi får väl se vad som händer. Behöver nog inte säga mer, fick iallafall böta idag :( haha typ skoja xD

(match imorgon.. samling tidigt igen, 09.15 .. Höres efter det)

Puss natti people! ♥


With you is where I rather be

 It's not
Right
But it's
Okay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0