Independent Queen!

Hahaha alltså en grej måste väl tas upp. Jag tänker inte ändra mig för att passa in i era ögon, sorry :)
Och en annan grej, blev uppflyttat inom träningsgrupper inom bowlingen, har dock inte ens vart med i en enda men blev uppflyttat från den jag skulle börja i, det låter ju liksom helt bra faktiskt! ;) Får se hur det går hihi..

Just det, förlorade även min lilla interna tävling idag :O Med 4 fucking poäng! Det är inte okej :P hahaha, I'll be back :D

Nu blir det sängen, kom även just nu på hur tråkigt detta inlägg lär se ut
i bloggen, men förlåt för de haha!

Puss natti, sov gott <333
 

1. Sätt din musik på Blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

hur mår du idag ?

Bed Rock

kommer du komma långt i livet?
The real life

hur ser dina vänner dig?
Opps vi gör de igen

kommer du gifta dig?
Jai Ho

vad är ditt livs historia?
Up all night

hur är skolan för dig?
Daddys little girl

Hur kommer imorgon vara?
Fast car

vad är det bästa med dina vänner?
Radio

vilken sång beskriver dig bäst?
Beautiful day

vilken låt ska spelas på din begravning ?
Written in the stars

hur ser världen dig?
Keep you much longer

vilken låt beskriver den du gillar ?
She got her own (haha)

vad skulle du vilja säga till den nästa generationen?
Det finaste någon kan få

tips till mig:
Crawl

hur kan jag bli igenkänd?

Walking in Memphis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0