Hon är en dramadrottning!

Hahaha alltså jag kan inte sluta skratta, pratar med Moster nu och gud vad kul! Skrattar som fan och inte nog med det så fick jag reda på att de var hon som väckte mig i telefonen igårnatt xD
hahaha <33 Dock var inte de okej! :O

Nu är det lite facebookande ;) Blir väl somna om ett tag sen upp vid 6 imorgon för att åka mot gymmet innan skolan :D Riktigt härligt :)

Blev ju lite möten idag och en & annan fika, riktigt skön dag verkligen (a) Får väl lägga upp ngn bild innan man lägger sig, Fick även mitt skolfoto idag hiih :) Sött! <3

 Nu blir det sängen, natti sov gott :) Pussen <3 .. Bilder:


Jaa.. ni kan ju undra var detta är ifrån ;)


Mmmm.. Latte =)


Skolkortet :) Hihih (Hmmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0