I know I'm not perfect..

Heej på er typ! :D
Sitter just nu och ser på CSI, ska in o duscha en snabbis sen och efter de blir det väl sängen :) Har massa möten imorgon att gå på, mellan 12.15 - 14.00 ska jag o ett par till kolla in studeirna och hur de funkar med att läsa sjuksköterske programmet & även läkarlinjen ska kollas :) Spännande! 
Hiihih jag var och tränade på Sats nu innan, så himla skönt. Spinning & Core, en timme sammanlagt räcker mycke väl. Kort tid men intensiv träning = Perfekt :D <33 

Så nu är detta inlägget gjort och jag lämnar väl bloggen för idag :( 
Vi hörs imorgon, Puss på er alla! <3 :)
 


♥  ♥
 Det är skillnad på oss. Du fuskar dig genom hela spelet medans jag satsar ambitiöst. Du ger ut mutor och jag faller lätt för frestelsen. Jag har planerat men du bara chansar. Ditt liv är ju sparat för de är mitt vi spelar om. Jag kan vara ärlig och berätta att jag inte klarar av detta då hjärtat som är kvar bara är halvt, jag klarar inte av denna banan. Du springer lätt förbi mållinjen men frågan är, hur länge håller du ut ?
Jag har fastnat här borta så snälla kom och hjälp mig ur nätet. Du har lyckats, du fångade mig. Jag föll för dig! 


♥♥

 You know I've never met a man
Whose made me feel quite so secure
He's not like all them other boys
They're all so dumb and immature


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0