Tease me with kisses!


Okej här kommer det lite mysiga meningar, visserligen är de inte jätte glad precis men ändå såå bra! :)




♥ Jag ryser när jag hör ditt namn,
det bara e så...

♥ Vi bryter mot regler
för att veta vart gränsen går

♥ I came so close, you touched my body,
you left me standing like a statue

♥ Trodde du var bättre än så,
jag borde vetat bättre

♥ I'm that miracle baby

♥ I know it's wrong, so why
am I with you now

♥ Gör inga andra dumheter än
dem du har verkligt nöje av

♥ Lidande är valfritt,
smärta är oundvikligt

♥ There is all this greatness around me,
but is stops right at my skin

♥ When something cuts, it bleeds

♥ You won't be seventeen forever

♥ Begäret är ett svärd som du sårar
dig själv med

♥ Det är en dröm att få hålla dig i handen

♥ Byter meningar i mörkret & dina
händer ber mig sova över

♥ Du håller om mig och jag vågar hålla kvar

♥ A friend is one soul in
two bodies

This is it.. kanske kommer fler eller många någon annan dag :)
Har inget att skriva bara, så dessa ersätter mina ord & tankar
ganska bra idag tycker jag! Vi hörs senare ikväll eller ngt
Puuuss sålänge <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0