Åhhhhhhhhh, PROBLEM! Och massa DAMP!

Nu har jag verkligen bestämt mig med hur och vad som händer i mitt liv! :)
What happens when you become
the main source of her pain <33

Aja, sitter uppe hos my lovely granne just nu, som oftast hihi :) Har jobbat med lite till debatten som dessutom kommer skita sig imorgon tror jag, alltså jag har ingen studietekning alls :O kanske ska undvika att prata mkt.. kan fungera ju ;) Får väl hitta på ngt i helgen och då lovar jag (mig själv) att jag ska göra allt jag ligger efter i, jag måste ta tag i det nu för sen ska projektarbetet med Werner2 få ta all min tid!
Annars hade de vart kortdag i skolan, efteråt blev de massage eller ja.. smärta vid drottningtorget hos den grymma & snygga stockholmaren, han drar ut alla muskler, håller på med styrkan, startar andra muskelgrupper och idag jobbade vi mer med nacken med. Skratta nog grymt mycket idag för vi hade så roligt, haha och när han knakade över ryggen så låg man där o liksom "aj som fan" :$ haha.. o han bara med dialekten, "Inte svära flicka lilla" HAHHAHHAA! ^^
Och... efterdet så gissa vad, jo såklart Bowling xD i 2 timmar.. Herregud vad tråkigt det var tillslut alltså :( Blää <3 Men gillar dock de nya skorna hihi :)

Nu ska vi snart kolla Grey's Anatomi  så efter det ska man ner till down under och duscha och sen somna :/ blää på den planen men ett måste :( Kanske skriver sen, annars får detta bli ett puss & kram/Godnatt inlägg med hahhaha, ett allt i allo :) Höres bloggen <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0