Under tiden.. i en annan del av Lund ;)

Har just nu debatt om de olika energikällorna i skolan.. Fan vad jag hatar det, lite kul att se dock när folk blir upprörda över en grej man 'egentligen' inte bryr sig om ... än! :P Efter lunchen vid 13 har jag historia i 3 timmar men det ska nog gå bra hehe, får se vad vi ska börja med för spännande hihi :) Ska äta min soppa till lunch, blä för hela konceptet men för att kissa mycket så är den väl bra ;) Massa selleri, kål, paprikor, morötter & ja.. Allt! :P haha aja, nu ska jag fortsätta här och kanske argumentera för min lilla solenergi =D

 Puss Höres senare, har bowlingträning till 9 ikväll så lär väl bli efter de hihi :) <33


Kommentarer
Postat av: Abdirahmansigrun

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:13:35
URL: http://abdirahmansigrun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0