Spindelmannen har inte några vänner! :O

Alltså denna dagen har vart sick! Först blev det till skolan i Hjärup för att läman enkäter, sen blev de hem o fix fix :D Dagen/kvällen spenderades med halva klassen i stan typ.
Vi körde 2x Laserdome & körde '5' kamp :)
Käkade middagsbuffe på Patiano :)
Stack mot sallerupsvägen, där de fanns en musikstudio och vi spelade in 2 låtar. The final count down och gruppen jag var med i sjöng Vill ha dig i mörkret hos mig :) Alltså ett stort + till denna dagen, inte skrattat så mkt på länge. Och har verkligen fått ur mig dumma eller korkade kommentarer haha, kanske borde tänka till innan jag yttrar mig om vad som hellst (A) Riktigt dumförklarat migsjälv..

Imorgon är det A lagsmatch.. Först Ängelholm och sen efter sticker laget upp mot Halmstad för ännu en borta match. Det kommer gå kalas bra! Därför ska jag bara smörja in mig nu på benen ;) hihi och sedan somna. Grymt trött liksom haha men inte så konstigt. Ska även spela en extra match på söndag i Höör med 3dje laget, mycket avhopp :S och gissa vad.. lillebror ska med vara med & spela!! :D Spännande!

Förlåt mamma för att jag inte fixade rummet men e väl lat.. Nej men för idag, ikväll o inatt tycker jag det är okej att låta de vara för nu skulle jag kunna stå upp och somna. Så guess what, ska faktiskt ta och somna nu annars lär allt gå åt helvete hahah!
Natti kramar i massor! Pussen :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0