Nööööjd!

Herregud! Alltså det är så fucking kallt ute :O Och imorse trodde jag seriöst att jag skulle frysa till is eller ngt xD usch! Idag vart de skola och där jobbade man väl på som vanligt hiihih (a) sen fick man dra efter lunch eftersom den andre läraren vart sjuk :) Så de blev att man stack ner till Bowlinghallen och satt där med jobbtomtarna medans man gjorde lite läxor :) Får nog mest gjort där nere faktiskt.
Och för att komma igång igen så gymmade jag igår med.. pumpa som fan i 30 min och trodde jag skulle spränga både musklerna i benen och sedan i armarna.. haha men fruktansvärt härligt! blev även en timmes passen, Spinning & Core :) Roligt som alltid ^^ 
Har även fortfarande läxor, men 2 kommer bli gjorda idag sen ska resten vara färdigt i helgen! nu har jag bestämmt mig, inget mer ligga efter :) 

Aja nu blir de tv, får se om jag skriver senare.. Annars Puss så länge :)<33

 
Saknar tiderna då man kunde somna i solen och vakna mindre vit hahah (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0