Kryss i taket för denna dagen alltså!

'
Godmorgon världen!

Alltså jag har haft min klocka ringandes ända sedan 8 ?? .. jo för jag skulle upp och träna på Sats, men det sket sig och jag bestämde mig för att det var viktigare att sova :)  Har kollat upp lite ang att reklamera telefon osv, för den skit sony ericsson Aspen är ju värsta kaoset! Vill inte ha den längre så dem på The phone house får göra vad dem vill med den för tillbaka hem ska den dock inte ;)
Har inte bitit på mina naglar på liksom en vecka eller mer haha och det känns som en evighet men verkar som om jag lyckats komma bort lite från den ovanan, det är ju inte snyggt alls med nerbitna fingrar och önskar att jag kunde byggt på med Gele igen för de hade ju inte vart några problem med sats men de hade ju inte fungerat alls med de 10 timmars bowlandet i veckan (minst) =$ hihi så får nöja mig med att måla dem i alla häftiga färger.
Just de.. när jag vakna så ser jag bara fågelfrön, fågelfjädrar, böcker och MASSA kläder på golvet! vilket är lika med: Städning nu idag, ett måste! Det får bli efter frukosten, väntar just nu bara på bullar och skulle även nu kunna kasta en bror i väggen ( inte bokstavligt talat men ja ) DRYGT haha

Aja, vi hörs senare :) Ska nu lova mig själv att ta tag i rummet, sen att göra kanske 2 rester.. de hade jag kunnat hinna för de borde ta max en timme tillsammans, Ska skriva en inlämning till Historia A kursen ang min egna historia & sen en labraport till Naturkunskapen.. Blä på den men jag SKA göra de :)

Btw, akta så inte laserturken kommer o klipper era tung! :D Hahah Puss Haaaaaaaaij <33


Skägg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0