Jag och min tid (:

Borde sova, ska snart göra de med. Bara skriva klart de ena stycken till en av mina historia inlämningar.. tihi :) Match imorgon och så jefhla pepp man är inför de! Underbart lovely & allt dedära ju!  Ska skriva ut min planering inför imorgon tror jag.. 

09.00 - Möta upp och åka ner till hallen för att kolla lite på F laget :) <3 

10.20 - Köra med A laget mot Kristianstad.. och spela dubbelmatch :)
Taggad som fan!

17.00 - Borde vara hemma då.. skriva färdigt det sista stycket på min inlämning :)

19.00 - Senast vara hemma hos Dansken och käka pizza(?), umgås, 
dricka, kolla film och kanske leka ute i snön ;)

---- Komma hem däcka, för att vakna vid 7 på söndag haha! 
Älskar livet alltså, eller inte haha :D

Aja, ska lägga ihop nu och somna! blir väl en energi'läsk' 
imorgonbitti.. blä men ändå ni vet ;) hahah!
Puss natti <3 <3 :)  


Inget jag inte kan hantera,
ger tillbaka på mitt sett..

Då väntar jag väl på de haha! Kul kul ju ;)





Kommentarer
Postat av: Michaelsigrun

Really great site man!!

2011-11-03 @ 11:35:43
URL: http://michaelsigrun.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0